Beoordelingen van Rauw & Gauw Gemert

Recente recensies

5.0
Elke
30 maart 2025

Heerlijk vers! Snelle levering. Wij bestellen zeker weer opnieuw 👍👍

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Tonny van Kessel
26 maart 2025

Het eten was lekker en werd ook nog snel bezorgd

Mathias
16 maart 2025
Ine
8 maart 2025
harm
1 maart 2025
Diana Otten
24 februari 2025

heerlijk genoten van mijn pokebowl

Reactie van Rauw & Gauw

Dat vinden we altijd leuk om te horen Diana, fijn dankjewel!

Anne
22 februari 2025

Heerlijk vers en smaakvol de kipfilet, die met zalm beetje erg grote stukken zalm, iets kleiner is lekkerder, in die zou iets meer rijst mogen

Reactie van Rauw & Gauw

Hoi Anne, dankjewel voor je review! We zullen er even alert op zijn. Graag weer tot gauw!

Claudio
21 februari 2025

Heerlijk en sneller geleverd als afgesproken. Vind de prijs wel aan de hoge kant.

Dor
8 februari 2025

5 sterren als de dressing er ook op gezeten had...

Reactie van Rauw & Gauw

Dat snap ik, excuus!

Jeroen
2 februari 2025

Heerlijke combi nasi en saté, moeten jullie op de kaart blijven houden. Echt lekker. Maar er mogen wel paar scheppen nasi bij, vond het wel echt te weinig. Schaaltje was half vol.

anja van hout
26 januari 2025

lekker en op tijd klaar

Maartje
26 januari 2025
Jolanda van Deuveren
25 januari 2025
B. Fransen
12 januari 2025

Onlangs het verkeerde huisnummer toch alles netjes opgelost. Door vervoer was het allemaal in de tas overhoop gaan zitten maar smaakte er niet minder om.

Reactie van Rauw & Gauw

Dank voor je review! En het is natuurlijk niet de bedoeling dat de bowls overhoop aankomen, maar uiteindelijk is de smaak het belangrijkste. Graag tot gauw!

Coen dellaert
1 januari 2025

Lekker !! Snelle bezorging !! En vriendelijke bezorger !!

Reactie van Rauw & Gauw

Fijn, dankjewel Coen!!

Daan
29 december 2024
Margret
29 december 2024

Jammer, mango als ingrediënt besteld maar zat er niet bij. Al vaker gehad dat er iets niet bij zat. Verder normaal gesproken tevreden

Reactie van Rauw & Gauw

Hoi Margret, heb je bestelling even nagekeken, maar zie op de bon geen mango bij de ingrediënten staan. Wil je het zelf ook nog even checken? Anders gaan we het uiteraard compenseren, maar denk dat er iets misgegaan is bij het indienen van de bestelling. Graag weer tot gauw én dan met mango!

Ad en Thea
21 december 2024

Om 17:06 besteld en dan zit je om 17:18 heerlijk te eten. Hoe zo snel

Reactie van Rauw & Gauw

Haha dat is wel heel snel, maar ja it's in the name! Fijn!

Corinne
19 december 2024

Voor het eerst bij Rauw en Gauw besteld. Heel erg fijn dat er geen minimum bestel bedrag is voor het bezorgen. De poke bowl was echt heel erg lekker! Goed vers, goede smaken. Voor herhaling vatbaar.

Reactie van Rauw & Gauw

Wat fijn om te horen Corinne, dankjewel! We hopen je gauw weer te zien.

Karin
11 december 2024
Ad en Thea
8 december 2024

Weer een super heerlijke bowl

Reactie van Rauw & Gauw

Fijn, dank jullie!

Verhoeven
1 december 2024

We hadden nog nooit een pokebowl op maar na deze ga ik hier zeker vaker bestellen! Heel lekker en vers

Reactie van Rauw & Gauw

Wat leuk om te lezen, dankjewel! En graag tot gauw natuurlijk!

Inge
29 november 2024

Wij bestellen altijd de vega optie. Hier stond nooit bij beschreven welke vega proteïne het betreft maar dit was altijd tofu. Vandaag sinds enige tijd weer besteld maar betrof het tempeh. Hier waren we niet echt weg van en willen we liever niet nog een keer bestellen. Ik zou liever zelf de keuze willen hebben op de website welke vega- proteïne je krijgt.

Reactie van Rauw & Gauw

Hoi Inge, jammer om te lezen dat de tempeh niet jullie favoriet is. We hebben echter geen keuze tussen tofu en tempeh. Vanwege enthousiaste reacties en op veler verzoek hebben we juist na een maandspecial met deze tempeh - een tijdje geleden alweer - besloten om de tofu geheel te vervangen. De meesten vinden dit een goede verbetering, maar smaken verschillen.. Het is helaas geen optie om beide keuzes aan te bieden. Hopelijk heeft het verder wel gesmaakt en is het geen reden om helemaal niet meer te bestellen. Graag tot ziens in ieder geval!

Carola
28 november 2024
S
22 november 2024

Poke bowl zalm met zilvervliesrijst besteld. De rijst was te hard. Dus helaas niet zo lekker.

Reactie van Rauw & Gauw

Hoi, dat is vervelend om te horen! De zilvervliesrijst is altijd harder dan de sushirijst, maar we zullen erop letten en nemen nog even contact met je op. Hopelijk de volgende keer beter!

Velberg
15 november 2024

De twee pokebowls bevatten weinig inhoudt, minder dan anders. Er zat ook weinig rijst in. Tevens was alles door elkaar ges hud en lag de deksel er los op.

Reactie van Rauw & Gauw

Hoi, dat is vervelend om te lezen. In dat geval mag je ook altijd even bellen hoor, dan hadden we het direct kunnen herstellen. We nemen nog even contact met je op en hopelijk de volgende keer wel weer helemaal naar wens!

Dirk
11 november 2024

Lekker en erg vers. Jammer van het plastic gebruik, bakje is vervangen maar de deksel (en die is volgens mij het minst belangrijk) nog van plastic. Dit moet toch anders kunnen.

Reactie van Rauw & Gauw

Dag Dirk, dank voor je review en fijn om te horen dat het gesmaakt heeft. En nee helaas, we hebben voor de plastic deksel tot nu toe nog geen goed alternatief kunnen vinden. Wij zouden dat zelf ook liever anders zien, dus we blijven op zoek! Graag tot een volgende keer.

Jolanda van Deuveren
10 november 2024

Het was weer heerlijk. 🥰

Reactie van Rauw & Gauw

Altijd fijn om te horen, dankjewel!

Susanne
3 november 2024

Iets meer Nacho chipjes zouden lekker zijn bij de Mexicaanse poke bowl. Verder super lekker en vers weer.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Rauw & Gauw

Fijn om te horen Susanne! En dat nemen we mee, dankjewel!

Juul Jeurissen
3 november 2024

Helaas zijn jullie volgens mij wat uitgeschoten met de taco saus en chilivlokken. Uiteindelijk niet alles opgegeten omdat het te veel saus was.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Rauw & Gauw

Hoi Juul, dankjewel voor de review. Smaken verschillen, dus wat voor de een teveel is, is voor de ander helemaal goed. Maar we zullen het even meenemen. Of je mag het de volgende keer ook even in een opmerking bij zetten dat je liever niet teveel saus hebt. Dan komt dat de volgende keer helemaal goed!

Djolie
1 november 2024
Andy
30 oktober 2024

Gewoon weer super lekker. Zoals altijd ! ☺️

Reactie van Rauw & Gauw

Fijn, dankjewel Andy!

Angelique Lankveld
27 oktober 2024

Ik hoop dat de ketomaaltijd een blijvertje is, ik ga hem dan zeker nog eens bestellen!

Reactie van Rauw & Gauw

Wat leuk Angelique! Hij blijft (nog) niet vast in het assortiment, maar komt vast en zeker nog wel eens terug. Dankjewel voor je review!

Aram
27 oktober 2024

Had een opmerking geplaats of het warm kon afgeleverd worden maar helaas was de rijst koud maar verder lekker

Reactie van Rauw & Gauw

Hoi Aram, dank voor je review! En warm gaat bij ons niet helaas – dat hoort niet bij het concept van pokébowls! We heten ook niet voor niets Rauw & Gauw.. Heel af en toe hebben we een warme maandspecial, maar over het algemeen zijn onze ingrediënten en rijst bedoeld om op kamertemperatuur of koud geserveerd te worden. We maken de rijst (uiteraard) ook niet per portie en hebben geen mogelijkheid tot opwarmen. De rijst kan soms nog net lauwwarm zijn, maar dat is afhankelijk van het moment. We hopen dat het zo lekker was dat we je hebben kunnen overtuigen en vaker terug zien! Maar het verzoek voor warm kun je dan dus achterwege laten😉

anja van hout
20 oktober 2024

lekker op tijd klaar

Nicolette Van Liempd
16 oktober 2024

Goede kwaliteit voor een redelijke prijs

Mark
12 oktober 2024

Heerlijk gegeten!

L
30 september 2024

Altijd lekker en altijd snel bezorgd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Rauw & Gauw

Fijn om te horen, dankjewel!

Sofie
24 september 2024

Het eten is altijd heel lekker bij Rauw & Gauw! Altijd vers, goede smaken en qualiteit. Super snel geleverd, kan niet beter. Het enigste wat ik jammer vind is dat ik niet altijd alle maandspecials kan proberen omdat ik vegetariër ben. Soms zit er standaard vlees, vis of kip in en dan kan ik deze bowls niet proberen. Maar super bedankt voor alle lekkere maaltijden! Ik ben altijd in een goede bui als ik Rauw en Gauw heb gegeten. Ik geniet er elke keer heel erg van👍😊

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Rauw & Gauw

Hi Sofie, leuk om te horen! En daar heb je helemaal gelijk in, we zullen eens kijken of we daar iets mee kunnen! Sowieso mag je het ook in de opmerkingen aangeven hoor, dat graag een vega-variant wilt. Dan kunnen we dat altijd regelen! Tot gauw!

Anne
22 september 2024

Erg lekker, zag er fris, vers en gezond uit en zo smaakte alles ook. De stukken zalm zouden alleen iets kleiner gesneden mogen worden, makkelijker te eten dan en smaakvoller dan grote brok zalm.

Reactie van Rauw & Gauw

Hi Anne, dankjewel voor je review! We zullen er even opletten. Dat is inderdaad smaakvoller. Graag tot ziens!

Inge
22 september 2024
Anoniem
19 september 2024
L
15 september 2024
N. van den Eijnde
12 september 2024

Lekker en gezond eten en snel bezorgd! Fijn dat je via de mail op de hoogte wordt gehouden van de bestelling.

Reactie van Rauw & Gauw

Dat horen we graag, dankjewel voor je review en tot gauw!

Claudia
8 september 2024

Was erg lekker. Helaas weer geen bakje sojasaus erbij, nu al paar keer gehad. Erg jammer

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Rauw & Gauw

Dankjewel voor de review, fijn dat het weer gesmaakt heeft. En vervelend dat de sojasaus al vaker vergeten is. We zullen erop letten en hopelijk zit het er de volgende keer gewoon bij!

Felix
30 augustus 2024

Heerlijk!

Peer Schoofs
16 augustus 2024
Nadine
14 augustus 2024

Zoals altijd weer een fantastische bowl! Super vers en echte smaken! Aanrader ;)

Reactie van Rauw & Gauw

Superfijn om te horen Nadine, dankjewel en graag weer tot de volgende!

Moniek
12 augustus 2024

Super service en een hele lekker verse bowl. Ik kom zeker terug!

Reactie van Rauw & Gauw

Wat fijn, dankjewel voor je review en tot gauw!

San
4 augustus 2024
Jos Hogeman
2 augustus 2024

Heerlijk gerecht met superverse producten. Zeer vriendelijke medewerker..

Reactie van Rauw & Gauw

Fijn om te horen Jos, dankjewel en graag tot ziens!

Peer schoofs
20 juli 2024

Goed dat jullie in Gemert zijn

Reactie van Rauw & Gauw

Dankjewel Peer!

Thea Willems
19 juli 2024

Ik had al vaker de vega variant besteld met tofoe. Maar deze keer zat er gebakken tempeh in. Heerlijk, wat een verbetering. Hopelijk blijft dat erin. En de rest was ook weer heerlijk.

Reactie van Rauw & Gauw

Hoi Thea, dankjewel! En dat vinden wij ook, dus de tempeh is zeker een blijvertje! Fijn weekend en tot de volgende.

Pascal
18 juli 2024

Deze bowl van de maand is zeker een blijvertje hoor!

Reactie van Rauw & Gauw

Dankjewel Pascal! Wie weet..

Diana Otten
18 juli 2024

heerlijke pokebowl

Reactie van Rauw & Gauw

Dankjewel!

Andy
18 juli 2024

Alweeeeeeer lekker. En een leuke bezorger. Dus ga zo door zeg ik.

Reactie van Rauw & Gauw

Haha, we doen ons best! Ook om die leuke bezorger een tijdje bij ons te houden. Dankjewel!

Mdh
15 juli 2024

Snelle bezorging en het was weer heerlijk!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Rauw & Gauw

Dankjewel en tot de volgende!

Mathias
13 juli 2024
Job
10 juli 2024
Vera vd tillaer
8 juli 2024
C
7 juli 2024

Het was weer heerlijk alleen jammer dat het bakje sojasaus er niet bij zat

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Rauw & Gauw

Oh dat is slordig! We zullen erop letten & fijn dat het verder weer naar wens was. Tot de volgende!

Twan
7 juli 2024

Eerste keer Pokebowl van R&G, erg lekker!

Kelly
3 juli 2024

Vandaag voor de eerste keer besteld. En ik kan je zeggen zeker niet voor de laatste keer. Ik had de maandspecial carpaccio, echt een aanrader. In tijden niet zo lekker gegeten. Alles klopte en zo vers. Hopelijk blijft dit vast in het assortiment. Anders ga ik de volgende keer een andere proberen!

Reactie van Rauw & Gauw

Wat leuk om te horen Kelly, dankjewel voor je positieve bericht. Graag tot gauw! (En onze andere bowls zijn ook heel lekker hoor, maar de maandspecial valt goed in de smaak.)

Andy
27 juni 2024

Was weer goed.

Reactie van Rauw & Gauw

Gelukkig, fijn om te horen en tot de volgende!

Konings
26 juni 2024

Heerlijk bij dit warme weer, en perfect op tijd

Reactie van Rauw & Gauw

Mooi zo, dankjewel en graag tot ziens!

Bart
23 juni 2024

Netjes op tijd klaar en lekker.

Reactie van Rauw & Gauw

Dankjewel Bart!

Jolanda van Deuveren
23 juni 2024

Weer heerlijk gegeten.🥰

Reactie van Rauw & Gauw

Fijn Jolanda, dankjewel weer!

Anke
22 juni 2024

Het was echt erg lekker, zeker voor herhaling vatbaar.

Reactie van Rauw & Gauw

Fijn om te horen Anke, dankjewel!

Nicole Loonen
22 juni 2024

Altijd lekker, vers en snel bezorgd.

Reactie van Rauw & Gauw

Dankjewel, mooi dat het weer gesmaakt heeft en tot de volgende!

Germa
16 juni 2024

Na mijn zwangerschap eindelijk weer kunnen genieten van heerlijke carpaccio! Top pokebowl en snelle bezorging.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Rauw & Gauw

Wat fijn Germa, dan kwam de maandspecial voor jou precies op het juiste moment. Dankjewel voor je review en graag weer tot gauw!

M. BIERMAN
27 mei 2024

Snel bezorgt en goed. En het was weer heerlijk.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Strix
26 mei 2024

Aanrader!

Inge
19 mei 2024
Jolanda van Deuveren
17 mei 2024

Iedere keer weer een heerlijke bowl. Complimenten! En de bezorger is ook op tijd en beleefd. 👌

Reactie van Rauw & Gauw

Fijn om te horen Jolanda, dankjewel! We zijn blij met jullie als trouwe klant!

Nicole
17 mei 2024

De Pokébowls zalm en garnalen waren heerlijk. Zeker voor herhaling vatbaar.

Reactie van Rauw & Gauw

Dankjewel Nicole, dat vinden we leuk om te horen! Graag tot ziens.

Aram
13 mei 2024

Rijst was niet helemaal goed gekookt koud en ik heb een large besteld kreeg het toch in een kleinere bakje

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Rauw & Gauw

Hoi Aram, vervelend om te horen! Het was zondag erg druk, waardoor we op een gegeven moment enkel nog maar zilvervliesrijst hadden. We nemen nog even persoonlijk contact met je op!

Andy van der Sluijs
10 mei 2024

Alles was lekker en kakelvers. Alleen miste ik de wasabimayonaise. Verder top zoals ik gewend ben van jullie.

Reactie van Rauw & Gauw

Hoi Andy, fijn om te horen en jammer van de wasabi mayonaise. We sturen je nog even een compensatie en hopelijk de volgende keer de bestelling wel weer helemaal compleet.

Colen Karin
9 mei 2024
Laurèle
3 mei 2024
Thea
3 mei 2024

Punktueel op tijd bezorgd en zoals alle andere keren heerlijk tot de laatste hap.

Reactie van Rauw & Gauw

Mooi zo Thea, fijn dat je er weer van genoten hebt en dankjewel!

Daisy
2 mei 2024

Heerlijk, hoeft niets verbeterd te worden ,ga zo door ... ik heb nu al voor de 4de of 5de x besteld bij rauw & gauw omdat het lekker is😋.

Reactie van Rauw & Gauw

Wat een leuke review Daisy, dankjewel! Altijd fijn om te horen & graag weer tot een volgende keer.

Carola
2 mei 2024

Het smaakte voortreffelijk

Reactie van Rauw & Gauw

Wat fijn Carola, dankjewel en graag tot ziens in dat geval!

Maria Biemans
29 april 2024
m
28 april 2024
Mathias
27 april 2024

Lekker snel bezorgd

Reactie van Rauw & Gauw

Mooi, dankjewel voor je review!

26 april 2024

Heerlijk als altijd!

Reactie van Rauw & Gauw

Gelukkig! Dankjewel!

Richard
20 april 2024

Alle producten zijn heel vers en lekker op smaak. Een echte aanrader!

Reactie van Rauw & Gauw

Dankjewel Richard, fijn te horen!

Inge
19 april 2024
Reactie van Rauw & Gauw

Dankjewel!

Madelief
13 april 2024
Wieger
5 april 2024

Lekker en gezond. Portie is ook precies goed. Levering in 45 min op een vrijdag avond wat dus ook prima is.

Reactie van Rauw & Gauw

Fijn om te horen Wieger. Dankjewel en graag tot gauw!

peter Boers
1 april 2024

Perfect snel bezorgd. Vriendelijke jongen

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Rauw & Gauw

Dank Peter en wij zijn ook blij met deze nieuwe aanwinst!

Leonie
31 maart 2024

Wederom heerlijk!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Rauw & Gauw

Dankjewel Leonie!!

Mariëlle
29 maart 2024

Zoals altijd weer heerlijke bowls! Ook onze kinderen hebben er weer van gesmuld. De special van maart is een echte aanrader, deze mag zeker vast in het assortiment komen.

Reactie van Rauw & Gauw

Heel fijn om te horen! Dankjewel en graag tot ziens.

Tom Franssen
29 maart 2024

Bowl kip met olijven?? Dat is geen combi, verder ook weinig smaakvol, duidelijk minder dan een paar jaar geleden. Voor ons de laatste keer.

Reactie van Rauw & Gauw

Helaas en heel jammer dat je er zo over denkt Tom. Wellicht hadden we je in dat geval blijer kunnen maken met een andere keuze bowl. Anderen vinden de maandspecial wel heel lekker.. Smaken verschillen, dat blijkt maar weer!

Anita
24 maart 2024

Een echte aanrader... heerlijk gegeten.

Reactie van Rauw & Gauw

Wat fijn Anita, dankjewel en graag tot een volgende keer!

Monique
20 maart 2024

Kortom. Vers en heerlijk!

Reactie van Rauw & Gauw

Fijn om te horen Monique, dankjewel en tot ziens!

Diana Otten
16 maart 2024

Kwaliteit van de pokebowl is perfect en lekker, de bezorging is prima geregeld! Ik had sesam dressing besteld en een extra bakje sojasaus. Bij de opmerking had ik gevraag of de dressing apart kon. Helaas zat de sesam dressing al over de pokebowl en ik had 2 bakjes sojasaus apart gekregen?! Ik vind het ook jammer dat de prijzen zijn gestegen.

Reactie van Rauw & Gauw

Hoi Diana, bedankt voor je review! En ja wij zouden dat ook graag anders zien, maar helaas ontkomen we er niet aan.. Vervelend dat de saus niet apart zat, we zullen er even extra op letten. Graag weer tot gauw.

Lize
14 maart 2024
Melinda
4 maart 2024

Zoals altijd prima, en saus van vorige keer die vergeten was erbij gekregen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

charlotte van tilburg
2 maart 2024